دو تن مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق كشور كشف شد
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش روز یكشنبه فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار 'غلام نبی كوهكن' افزود: مرزبانان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی از نقشه یك باند قاچاق مواد مخدر برای ورود محموله ای سنگین به داخل كشور آگاه شدند.

وی بیان كرد: فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان با تشدید كنترل مرزهای منطقه و اتخاذ تدابیر مناسب، گروههای عملیاتی مستقر در هنگ مرزی نگور و جكیگور را به منظور مقابله با سوادگران مرگ به محل مورد نظر اعزام كرد.

او با اشاره به شناسایی دقیق محل عبور قاچاقچیان توسط گروههای تخصصی اطلاعات مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان استان در پی آگاهی از مسیرهای گذر قاچاقچیان با جا به جایی تاكتیكی نیروها و تشدید اقدامات نظارتی و نیز با كمین مناسب در محل مورد نظر در نهایت موفق به مشاهده خودروهای قاچاقچیان شدند.

وی ادامه داد: با صدور فرمان ایست و هشدار مرزداران، قاچاقچیان غافلگیر شدند و اقدام به فرار كردند اما مرزداران با تعقیب آنان در نقاط سختگذر مرزی و تیراندازی به خودروها مانع ادامه حركتشان شدند.

سردار كوهكن اضافه كرد: قاچاقچیان در رویارویی با مرزداران با برجا گذاشتن خودروها از محل متواری شدند.

وی اظهار داشت: مرزداران طی بررسی از دو دستگاه تویوتا و پاكسازی كامل محل، یك تن و 610 كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك، 300 كیلوگرم حشیش و 420 كیلوگرم برنج قاچاق را كشف و ضبط كردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

وی افزود: طبق مدارك و شواهد موجود و بررسی به عمل آمده اعضای این باند قاچاق قصد داشتند با ورود محموله مذكور نسبت به توزیع گسترده مواد مخدر در شهرهای مختلف كشور اقدام كنند كه اقدام به موقع مرزبانان آنان را در اجرای نقشه شومشان ناكام گذاشت.

سردار كوهكن تاكید كرد: در مرزهای سیستان و بلوچستان هیچ حاشیه امنی برای سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر وجود ندارد لذا كوچكترین تحركی در این زمینه با پاسخ كوبنده مرزداران مواجه می شود.ك/1

7315/7437





:: برچسب‌ها: عشق , کریسمس ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: