حزب راستگرای یونان: خروج از بحران آری، پایان یورو نه
نوشته شده توسط : boudika

ساماراس در آخرین نطق تبلیغاتی برای دفاع از سیاست های راست محافظه كار در انتخابات سراسری فردا (یكشنبه) در میان هواداران حزبی، اعلام كرد: از بحران خارج خواهیم شد، اما حوزه یورو را ترك نخواهیم كرد و اجازه نمی دهیم نیز ما را از اروپا اخراج كنند.

همزمان 'آلكسیس تسیپراس' رقیب چپگرای ساماراس نیز اعلام كرد، در صورت پیروزی در انتخابات، اجرای برنامه ریاضت اقتصادی را متوقف خواهد كرد گه تحلیلگران پیش بینی می كنند چنین اقدامی به ورشكستگی یونان و خروج این كشور از حوزه یویو می انجامد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرانسوی 'ون مینوت'، ساماراس همچنین مساله و معضل اصلی یونان را انتخاب میان 'دراخما' (واحد پول این كشور پیش از یورو) و یورو خواند.

وی با اشاره به اینكه كشورهای دوست یونان نسبت به بازگشت به واحد پول قبلی هشدار داده اند، افزود: سرنوشت كشور به پاسخ رای دهندگان وابسته است.

نظرسنجی ها از رقابت تنگاتنگ 'دموكراسی نوین' و حزب چپگرای 'سیریزا ' خبر می دهند و در این میان شانس حزب راستگرا بیشتر برآورد می شود.

در پی شكست تمامی تلاش‌ها برای تشكیل دولتی جدید در یونان و ناتوانی هر سه حزبی كه در انتخابات پارلمانی بیشترین رای را از آن خود كرده بودند ، مردم این كشور فردا ( یكشنبه ) بار دیگر به پای صندوق های رای می روند.

مترجمام ** 9053**1516





:: برچسب‌ها: کلیسا ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: