چهار فروند بالگرد پیشرفته به سامانه امداد هوایی هلال احمر افزوده می شود
نوشته شده توسط : boudika

'ابوالحسن فقیه' روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: این بالگردها به منظور انجام عملیات های جست و جو و نجات در انواع حوادث ، سوانح احتمالی و ارایه خدمات امداد و نجات هوایی به آسیب دیدگان سوانح به 11 فروند بالگرد قبلی ناوگان امداد و نجات هوایی این جمعیت افزوده می شود.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: افزایش بالگردها و ایجاد مراكز عملیات جست و جوی هوایی در حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی به منظور كمك رسانی در وضعیت های اضطراری عمومی و پیچیده و همچنین جست و جوی انسان های آسیب دیده،‌مفقود و گرفتار از سوی سازمان های امدادرسانی و جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر لازم وضروری است.

این مقام ارشد در جمعیت هلال احمر خاطرنشان كرد: هم اكنون بالگردهای امدادی جمعیت هلال احمر در 9 نقطه كشور شامل استان های تهران، آذربایجان شرقی، كرمانشاه، همدان، خوزستان، فارس، كرمان، خراسان رضوی و مازندران مستقر هستند.

فقیه اظهار داشت:‌ همچنین افزایش پایگاههای امداد و نجات هلال احمر در سطح كشور و محورهای پرخطر به منظور كاهش زمان رسیدن نیروهای واكنش سریع امدادی در صحنه حوادث احتمالی، از جمله برنامه های امسال این جمعیت به عنوان محور پاسخگویی به انواع حوادث و سوانح احتمالی در كشور است.

اجتمام**7029**1581





:: برچسب‌ها: چشم انداز , نیویورک شهرستان , عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: