نماینده مجلس: هماهنگی میان تولید و صادرات ضروری است
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا، 'احمد امیرآبادی فراهانی' چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از كشاورزان نمونه و تولیدكنندگان برتر بخش كشاورزی استان قم گفت: مازاد تولید واحدهای كشاورزی و دامداری در استان باید در بازار كشورهای همسایه عرضه شود.

وی با اشاره به جایگاه راهبردی كشاورزی در همه كشورها، خاطرنشان كرد: در برنامه پنجم توسعه، همه زمینه ها برای حمایت حداكثری از بخش كشاورزی تمهید و در قم نیز برنامه های مناسبی برای رشد و شكوفایی هرچه بیشتر در این عرصه تدوین شده است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، برخی مشكلات بوجود آمده در عرصه كشاورزی و خسارات به كشاورزان و دامداران را مورد توجه قرار داد و گفت: برخی محصولات كشاورزی زیر قیمت تمام شده تولید، خریداری می شود كه این امر مشكلاتی همچون افزایش قیمت نان را به دنبال دارد.

وی با بیان اینكه در شرایط تحریم دشمنان نباید دچار خودتحریمی شویم، تصریح كرد:مسوولان باید حمایت همه جانبه از تولید و نظارت كامل بر فرآیندهای تولید در عرصه های مختلف را در اولویت كارها قرار داده و به هیچ عنوان اقداماتی كه تولید كشور را دچار نوسان می كند، انجام ندهند.

در این مراسم با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و معاون برنامه ریزی استانداری از 36 نفر از كشاورزان و تولیدكنندگان برتر و مدیران موفق در عرصه كشاورزی و دامداری این استان، با اهدای لوح تقدیر و جایزه تجلیل شد.

8146 / 556





:: برچسب‌ها: کودک , زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: