نزدیكی زمان برگزاری جام حبیبی ‌و موحد مازندران با جام علی‌یف آذربایجان نگران كننده شد
نوشته شده توسط : boudika

' اصغر ثمربخش ' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : فاصله زمانی 10 روزه مسابقات بین المللی جام علی‌یف آذربایجان و پس از آن مسابقات بین المللی جام امامعلی حبیبی و عبداله موحد در مازندران، اكنون باعث نگرانی فدراسیون كشتی و هیات مازندران از حضور كم تعداد تیم‌های شركت كننده در ساری شده است.

وی ادامه داد: همین موضوع باعث نگرانی هیات كشتی مازندران از حضور نیافتن تیم‌ها مطرح كشتی دنیا شده است.

رییس هیات كشتی مازندران با بیان اینكه با توجه به استقبال كم تیم‌ها در سال گذشته از مسابقات جام موحد و حبیبی، زمان این جام امسال از تیر ماه به آبان تغییر داده شد، گفت : امكان تغییر دوباره زمان این جام وجود ندارد و تغییرات زیاد به اعتبار جام ضربه می‌زند و فیلا از بی ثباتی در این رابطه ابراز ناراحتی خواهد كرد.

وی افزود: مسوولان كشتی آذربایجان هم زمان جام علی‌یف را تغییر دادند، به گونه ای كه 10 روز پس از آن، مسابقات جام بین المللی موحد و حبیبی آغاز می‌شود.

ثمربخش با بیان اینكه جای سووال و تعجب است كه با توجه به كمك‌ هزینه‌ها و جوایز خوب استقبال كمی از سوی تیم های خارجی از جام‌های بین المللی در ایران می‌شود، گفت:‌ با وجود اینكه تیم‌های ایرانی همواره حضوری فعال در مسابقات كشورهای تركیه، آذربایجان ، روسیه و لهستان و جام های معتبر دیگر دارند، اما آنها در مسابقات مهم درایران شركت نمی‌كنند.

رییس هیات‌ كشتی مازندران اظهار داشت: باید رایزنی بیشتری از سوی فدراسیون كشتی با كشورهای مورد نظر صورت گیرد و با نفوذ بیشتر در فیلا كشورهای دیگر را ترغیب به حضور در ایران كنند.

ثمربخش افزود : برنامه‌ریزی شده‌ در جریان مسابقات كشتی المپیك لندن، دعوتنامه مسابقات به كشورهای مورد نظر ارسال و برای دعوت آنها برنامه‌ریزی شود.

وی درباره حضور كشتی‌گیران مازندرانی در تركیب تیم‌های ملی كشتی آزاد و فرنگی برای حضور در المپیك گفت:‌ به هر حال مازندران همواره نمایندگان خوبی در تركیب‌ تیم‌های كشتی در مسابقات مهم داشته است، اما مهم‌تر از آن، نام ایران است و همه برای اهتزاز پرچم كشورمان در سایه نام ایران می‌جنگند. ك/3

7327/1654/508





:: برچسب‌ها: دوستان , فرانسه , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: