ستاد خشكسالی برای مدیریت آب در سه استان تشكیل می شود
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'مجید نامجو' روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: این ستاد به ریاست 'محمدرضا رحیمی' معاون اول رییس جمهوری برای مدیریت مخازن آب در این سه استان تشكیل می شود.

وی تاكید كرد كه برای مدیریت مخزن سد زاینده‌رود باید این سه استان دست به دست هم دهند و همكاری كنند تا بتوانیم آب مورد نیاز آنها را با مدیریت جامع تامین كنیم.

وزیر نیرو با یادآوری این كه فصل گرما از 15 خرداد تا نیمه شهریورماه است، خاطرنشان كرد، با مصرف صحیح آب و صرفه‌جویی 15 درصدی، مشكلی در تامین آب مورد نیاز مردم در طی این مدت نخواهیم داشت.

نامجو همچنین درباره آبگیری برخی سدها كه منجر به جابجایی و ایجاد مشكل برای مردم ساكن در اراضی نزدیك به این سدها شده است، گفت: همیشه در زمان آبگیری سدها دچار برخی معضلات هستیم.

وی ادامه داد: برخی املاك كه در محدوده سدها قرار دارند از مردم خریداری می شود اما مردم در زمان آبگیری سدها از تخلیه این اراضی خودداری می‌كنند در حالی كه حق و حقوق آنها بابت تخلیه اراضی پرداخت شده است.

وزیر نیرو با تاكید بر این كه همیشه درصدد همراهی و كمك به مردم این مناطق هستیم، افزود: برخی مواقع با وجود آن كه راضی به فشار به مردم ساكن در این اراضی می شویم، چاره نیست و اقدامات قانونی برای خارج كردن آنها از اراضی و املاك، انجام می شود.

سیام*2023*1336





:: برچسب‌ها: روش , واشنگتن ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: