پیرلو: شکست‌ برابر روسیه موجب شد بهتر بازی کنیم
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، تیم‌های ملی ایتالیا و اسپانیا در دیدار نخست گروه C در چارچوب یورو 2012 به تساوی یک بر یک رسیدند. آنتونیو دی ناتاله برای ایتالیا و سسک فابرگاس برای اسپانیا گلزنی کردند.

آندره پیرلو که پاس گل تیم ایتالیا را به دی ناتاله داده بود در مورد جدال با ماتادورها گفت: به عملکرد تیم در این بازی 7 از 10 می‌دهم. بازی سختی بود و ما نمایش قابل قبولی داشتیم. شکست 3 بر صفر برابر روسیه در دیدار تدارکاتی پیش از یورو موجب شده بود که ما بهتر از گذشته شویم ولی همان طور که می‌دانید برای بازی کردن در این سطح باید خیلی بهتر از اینها باشیم.

برابر تیم خوبی مانند اسپانیا هیچ زمانی برای آسودگی خاطر نداشتیم. عملکردی که برابر اسپانیا داشتیم موجب شده اعتماد به نفس بالایی پیدا کنیم. باید همین روند رو به رشدمان را حفظ کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: طی هفته گذشته سرمربی تیم به ما گفته بود می‌توانیم تغییر رویه بدهیم و به دلیل نبود تعدادی از بازیکنان ترجیح می‌دهم که سیستم بازی را عوض کنیم. در واقع شکست برابر روسیه موجب شد ما برابر اسپانیا بهتر بازی کنیم. مردم به خاطر این شکست امید زیادی به ما نداشتند ولی بدون شک این موضوع به ما کمک کرد تا بهتر بازی کنیم.

انتهای پیام/آ





:: برچسب‌ها: حزب , هاوایی , زمستان ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: