بائو : با شهرداری تسویه کنم قراردادم ثبت می‌شود
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش خبرگزاری فارس، میثم بائو در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال و اینکه چرا دوباره به این تیم بازگشته است، گفت: خوشحالم که دوباره به استقلال برگشتم و امیر قلعه‌نویی روی بازی من نظر مثبتی داشت.

وی افزود: امسال به خاطر پول به استقلال نیامدم و از همین رو تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین بازی‌ها را برای این تیم انجام دهم.

بائو در پاسخ به این سوال که چرا تا به امروز قراردادش را ثبت نکرده‌ گفت: من هنوز با شهرداری تبریز تسویه حساب نکردم و ابتدا باید به تبریز بروم و پس از گرفتن برگه تسویه، قراردادم را ثبت کنم.





:: برچسب‌ها: تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: