کرویف: با حفظ روحیه تیمی، مقابل آلمان بهتر بازی کنید
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روزنامه ویکس‌کرانت، یوهان کرویف در فاصله دور روز تا بازی دوم «نارنجی‌پوشان» در یورو 2012 خواهان افزایش سطح کیفی تیم کشورش شده است.

وی یک روز پس از آنکه (تیم هلند) به طور غیرمنتظره مغلوب نماینده اسکاندیناوی در جام ملت‌ها شد، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم مقابل آلمان برنده شویم و باخت از دانمارک را جبران کنیم، هیچ راهی نداریم به جز اینکه بازی بسیار بهتری مقابل آلمان انجام دهیم. بدون این که روحیه و اعتماد خود را از دست دهیم، باید بسیار سریع‌تر از بازی با دانمارک در زمین کار کنیم.

او ادامه داد: اکنون تیم فان مارویک به حمایت همه جانبه نیاز دارد. اما حمایت کامل معنایش چشم بستن بر اشکالات تیم ملی نیست. باید با دقت زیاد، عیب‌های تیم را شناسایی کرده و به بازیکنان گوشزد کنیم.

کرویف ادامه داد: درست است مقابل دانمارک موقعیت زیادی خلق کرده و فرصت‌ها را از دست دادیم، باید درک کنیم در هر بازی فرصت گل به تعداد زیاد مهیا نمی‌شود.

او تصریح کرد: باید یاد بگیریم قدر فرصت‌ها را بطور کامل بدانیم. البته ما در کادر نفرات خود بازیکنانی داریم که می‌توانند در ترکیب اصلی جای گیرند و نتیجه را تغییر دهند.

اسطوره فوتبال هلند همچنین در مقابل برت فان مارویک سرمربی تیم کشورش نیز موضع‌گیری کرد و گفت: در بازی با دانمارک که هلند برتری آشکاری داشت، در واقع چه لزومی دارد با دو هافبک دفاعی بازی کنیم؟ حمایت از خط دفاع که معنایش استفاده ازدو هافبک دفاعی نیست. بازیکنان سایر خطوط باید درک کنند در وقت دفاع، همه باید دفاع کنند.

تیم هلند که اکنون به دلیل باخت از دانمارک بدون امتیاز است، روز چهارشنبه در جدال با آلمان نیاز به پیروزی برای حفظ بخت صعود از گروه دوم دارد.

انتهای پیام/آ





:: برچسب‌ها: ساحل , مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: