نماینده مجلس سنای پاكستان: قدرتهای جهانی، باید حق ھسته ای ایران را به رسمیت بشناسند
نوشته شده توسط : boudika

سید 'ظفر علی شاه' روز یكشنبه در گفت وگو با ایرنا خاطرنشان كرد: موضع دولت جمھوری اسلامی ایران در زمینه برنامه ھای صلح آمیز ھسته ای این كشور كاملا شفاف بوده و برای دنیا ثابت شده است.

وی افزود: یقینا توسعه فناوری صلح آمیز ھسته ای حق حاكمیتی ایران شمرده می شود و ملت مسلمان پاكستان نیز ھمواره از این حق قانونی حمایت خواھند كرد.

عضو ارشد حزب مسلم لیگ پاكستان شاخه نواز ادامه داد: كشورهای غربی به ویژه آمریكا بدون ھیچ توجیھی، برای فعالیتھای مسالمت آمیز ایران در این زمینه مانع تراشی می كنند.

وی با غیر قابل قبول دانستن اعتراض غربیھا به برنامه ھای صلح آمیز ھسته ای ایران، تصریح كرد: روسیه، چین و پاكستان به عنوان قدرتھای اتمی، از حق ھسته ای ایران حمایت می كنند، غرب نیز با كنار گذاشتن اھداف بی دلیل باید موضع جاه طلبانه خود را در قبال ایران تغییر دھد.

رییس كمیته قانون و دادگستری مجلس سنای پاكستان معتقد است: ملت ایران بدون ھیچ وقفه ای باید برنامه صلح آمیز ھسته ای خود را ادامه دهد، زیرا حق قانونی این كشور است، لذا غرب نیز با پذیرفتن این موضع ایران باید به پیشبرد روند صلح جھانی كمك كرده و از دست از تهدید بردارد.

ظفر علی شاه گفت: آمریكا به كمك كشورھای متحدش با ھدف ایجاد تفرقه بین مسلمانان و كشورھای اسلامی تلاش می كند.

وی به مسلمانان جھان توصیه كرد با كنار گذاشتن اختلافات و ایجاد وحدت به طور مشترك با تھدیدھای دشمنان اسلام به ویژه توطئه ھای غرب مقابله كنند.

این حقوقدان پاكستانی با اشاره به دور بعدی مذاكرات ھسته ای ایران و گروه 1+5 در مسكو، ضمن ابراز امیدواری نسبت به موفق بودن مسوولان كشورمان در این گفت وگوھا، افزود: مقامات ایران به فضل خداوند در رسیدن به اھداف و مقاصد عالیه خود پیروز خواھند شد.

سید ظفر علی شاه از مسلمانان به ویژه حاكمان كشورھای اسلامی خواست تا از موضع ایران در زمینه برنامه ھای صلح آمیز ھسته ای این كشور در سطح جھانی حمایت كنند.

آساق ** 1095**1577





:: برچسب‌ها: آلمان , جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: