میراسماعیلی:به حضور رودكی در لندن امیدوار هستیم
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا،'محمدرضا رودكی' كه در كمپ تمرینی روسیه از ناحیه عضله چهار سر زانو به شدت آسیب دیده بود ظهر امروز(شنبه) مورد عمل جراحی قرار گرفت.

'آرش میراسماعیلی' در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز رضایت از شرایط كاپیتان تیم ملی ایران افزود:پس از اتمام جراحی صحبت هایی با دكتر رازی داشتم كه به آینده رودكی امیدوار شدم.

وی افزود:وی از جراحی 2 ساعته ای كه برروی زانوی این جودوكار انجام داده بود ابراز رضایت كرد كه این مساله باعث خوشحالی ما شد و از مردم كشورم می خواهم تا برای بهبودی رودكی دعا كنند.

مدیرتیم های ملی جودو عنوان كرد:تمامی شرایط و امكانات لازم را در حد توانمان برای رودكی فراهم می كنیم تا هرچه سریعتر به شرایط مسابقه بازگردد.

میراسماعیلی ادامه داد:از حالا به بعد همه چیز به خود رودكی و روحیه وی بستگی دارد تا بتواند هرچه سریعتر شرایط مسابقه را پیدا كند.

نایب رییس فدراسیون جودو با اشاره به اینكه سلامتی ورزشكاران برای این فدراسیون از تمام مسایل دارای اهمیت یشتری است اظهار داشت:رودكی هر تصمیمی بگیرد برای ما قابل احترام است و امیدوارم انگیزه پیشین خود را داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال كه چرا خبر مصدومیت رودكی پس از چند روز در اختیار رسانه ها قرار گرفت گفت:در روز پایانی كمپ روسیه رودكی دچار مصدومیت شد و ما صبح جمعه به تهران رسیده و با تعطیلات روبرو شدیم.به دلیل تعطیلات برای دریافت جواب MRI تا عصر سه شنبه صبر كرده و فردای آنروز این خبر را در اختیار مطبوعات قرار دادیم.

وی افزود: به دلیل اینكه رودكی پیش از این نیز زانوی خود را جراحی كرده بود گمان نمی بردیم مصدومیتش چندان جدی باشد. میر اسماعیلی گفت:ما نمی توانستیم پیش از آنكه درجه مصدومیت رودكی مشخص شود، خبری را اعلام كنیم.

ورزشی**3783**1440





:: برچسب‌ها: مربع , عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: