هزار و 700 اثر به جشنواره ملی مسجد و سلامت اجتماعی ارسال شد
نوشته شده توسط : boudika

'حسن بابایی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 300 اثر در بخش مقاله علمی، 153 اثر در بخش شعر، 131 اثر در بخش خاطره نویسی، 146 اثر در بخش فیلم نامه و 105 اثر در بخش نمایشنامه به دبیرخانه ارسال شده است.

وی گفت: همچنین در بخش عكس 130 اثر، فیلم 148 اثر، طراحی، نقاشی و گرافیك 170 اثر، گزارش تصویری و مكتوب 140 اثر، داستان كوتاه 169 اثر، وبلاگ نویسی 115 اثر و انیمیشن و بازی های رایانه ای هم 40 اثر ارسال شده است.

وی افزود: این جشنواره در چهار بخش 'مسجد، تقویت باورهای دینی و سلامت اجتماعی'، 'مسجد، ارتقای فرهنگ و آگاهی سلامت اجتماعی' ،'مسجد، مشاركت اجتماعی و سلامت اجتماعی'و ' مسجد، خانواده و سلامت اجتماعی' در روزهای 24 و 25 خرداد ماه جاری در سنندج برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این جشنواره در قالب مقالات علمی، ادبیات، فیلمنامه، داستان كوتاه، عكس، طراحی، نقاشی، گرافیك، گزارش تصویری و مكتوب، وبلاگ ‌نویسی، انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای و فكری برگزار می شود.

دبیر جشنواره ملی مسجد و سلامت راهكارهای جذب جوانان به مسجد، مدیریت فرهنگی مسجد و راهكارهای تقویت كاركرد آن در ارتقای تقویت روحیه دینی باوری افراد، نقش امامان جماعت در هویت یابی، نوع دوستی و همبستگی اجتماعی را از جمله اهداف این جشنواره عنوان كرد.

وی افزود: تبیین نقش مسجد در زندگی فردی و اجتماعی و جایگاه آن در تحقق برنامه های حوزه اجتماعی و بررسی نقش اعتقادات دینی در كج روی های اجتماعی از دیگر اهداف این جشنواره است.ك/3

7348// 640533





:: برچسب‌ها: مردم , بهار , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: