برتری مقتدرانه تیم های فوتسال 'الف' و 'ب' ایران مقابل عمان و هنگ كنگ
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا، شاگردان 'سیدمهدی ابطحی' در تیم فوتسال ایران 'الف' در سومین دیدار خود از گروه نخست این رقابت ها، بعدازظهر امروز (جمعه) با نتیجه 10 بر 3 مقابل تیم عمان به برتری رسیدند.

فوتسالیست های تیم 'الف' ایران كه پیش از این نیز بر تیم های ماكائو و قزاقستان غلبه كرده بودند، فردا (شنبه) در چهارمین و آخرین دیدار خود در گروه نخست مسابقه های فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا در تهران رو در روی تیم چین قرار خواهند گرفت.

در دیگر دیدار عصر امروز كه از گروه دوم این رقابت ها برگزار شد، تیم ایران 'ب' در دومین دیدار خود با حساب 14 بر صفر مقابل تیم هنگ كنگ به برتری رسید.

فوتسالیست های تیم 'ب' ایران كه در نخستین دیدار خود نیز بر تیم سوریه غلبه كرده بودند، فردا (شنبه) در سومین و آخرین بازی خود در گروه دوم این رقابت ها در دیداری حساس به مصاف تیم تایلند می روند.

در نخستین دوره مسابقه های فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا كه تا روز 23 خرداد ماه ادامه خواهد داشت، 9 تیم در دو گروه 4 و 5تیمی به مصاف یكدیگر می روند.

در گروه نخست، تیم های ایران 'الف'، ماكائو، قزاقستان، چین و عمان حضور دارند و در گروه دوم تیم های ایران 'ب'، سوریه، تایلند و هنگ كنگ رقابت می كنند.

ورزشی. ** 7537 ** 1589





:: برچسب‌ها: عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: