ناتو برای جلوگیری ازپیشرفت ایران، چین وپاكستان درمنطقه حضورپیدا كرد
نوشته شده توسط : boudika

'جاوید اشرف قاضی' سپھبد بازنشسته ارتش پاكستان روز جمعه در گفت وگو با

ایرنا، سخنان محمود احمدی نژاد مبنی بر اینكه حضور ناتو در افغانستان تھدیدی برای كشورهای منطقه بشمار می رود، را بسیار منطقی، بجا و شجاعانه خواند.

رییس جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در دوازدهمین اجلاس سران سازمان همكاری شانگهای در پایتخت چین خاطرنشان كرد: هدف از گسترش ناتو به شرق جلوگیری از رشد كشورهای عضو سازمان همكاری شانگهای از جمله ایران است.

جاوید اشرف قاضی معتقد است كه ایالات متحدہ آمریكا به دنبال حضور دائمی در افغانستان بودہ و ھدفش تحت كنترل گرفتن منطقه است.

عضو سابق مجلس سنای پاكستان تاكید داشت: شایسته است وضعیت حضور كشورهای ایران و پاكستان در سازمان ھمكاری شانگھای ارتقا یابد و این دو كشور از ناظر به عضو تبدیل شوند.

وی ادامه داد: تلاش آمریكا برای منزوی كردن ایران با شكست سختی روبرو شده و از سوی دیگر روسیه و چین در حال مقاومت در برابر اعمال فشارهای آمریكا علیه ایران ھستند اما اتحادیه اروپا مشغول دیكته نویسی و اجرای دستورالعملھای واشنگتن است.

رییس اسبق سازمان اطلاعات نظامی پاكستان تصریح كرد: سخنان رییس جمھوری ایران مبنی بر اینكه 'توطئه ھای غرب علیه فعالیتھای ھسته ای ایران یا دخالت در امور داخلی چین ریشه در خصومت آمریكا نسبت به این كشورھا دارد'، بدرستی عنوان شدہ و نكاتی مهم در آن نهفته است.

جاوید اشرف قاضی گفت: سفر رییس جمھوری اسلامی ایران به چین بسیار مھم بودہ و نتایج مثبت و مھمی در زمینه این سفر خواهد داشت.

آساق ** 1095**1577





:: برچسب‌ها: زنده , قرمز , نیویورک شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: