مقام ایرانی بر آمادگی تهران برای توسعه همكاری های رسانه ای با سوریه تاكید كرد
نوشته شده توسط : boudika

گزارش ایرنا به نقل از بخش اطلاع رسانی سفارت ایران در سوریه، وی در دیدار با 'طالب قاضی امین' رییس شورای ملی اطلاع رسانی سوریه با اشاره به توانمندی بالا و پیشرفت های ایران در عرصه رسانه، بر ضرورت توسعه همكاری دو كشور در این زمینه تاكید كرد.

قاضی امین نیز با استقبال از اعلام آمادگی تهران برای توسعه همكاری رسانه ای و با اشاره به تصمیم اخیر وزرای امور خارجه عرب مبنی بر درخواست از ماهواره های عرب ست و نایل ست جهت توقف پخش برنامه شبكه های سوری گفت: این یك تصمیم سیاسی است كه با هدف ایجاد فضای روانی علیه سوریه صورت گرفته است.

وی افزود: در صورت اجرایی شدن این تصمیم، سوریه گزینه های متعددی را برای جبران در نظر دارد و به كمك دوستانی چون جمهوری اسلامی ایران می تواند راه حل های جایگزین را برای خود تعریف كند.

رییس شورای ملی اطلاع رسانی سوریه تاكید كرد كه جوانان سوری از تجربه جوانان در جمهوری اسلامی ایران یاد گرفته اند كه چگونه با ابتكارات جدید بتوانند به مقابله با گمراه سازی رسانه های غیر مسئول بپردازند.

طالب قاضی امین تاكید كرد: موفقیت هایی را كه سوریه در مقابله با دروغ پردازی رسانه ای دشمنان به خصوص در افشای جنایت الحوله بدست آورد، دشمن به محاصره رسانه ای علیه سوریه اقدام كرد.

شورای وزیران اتحادیه عرب روز شنبه در ادامه اقدام علیه سوریه در باره برخی موارد از جمله تعلیق عضویت، در خصوص اعمال تحریم های اقتصادی و بانكی نسبت به این كشور تصمیم گیری كرد.

این تصمیم از سوی رسانه های مختلف و روزنامه نگاران سوری مورد اعتراض قرار گرفته است.

خاورم**1436**1080**1597





:: برچسب‌ها: ایالات متحده , رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: