حاشیه های نشست شورای حكام و یك اتفاق جالب در آژانس
نوشته شده توسط : boudika

نشست فصلی شورای حكام آژانس بین المللی انرژی اتمی كه از روز دوشنبه در مقر این نهاد بین المللی در وین آغاز شده است تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

خبرنگاران شبكه های مختلف دنیا عصر این روز منتظر پایان بررسی موضوع ایران در شورای حكام و مصاحبه با علی اصغر سلطانیه سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بودند ولی موكول شدن ادامه بررسی موضوع ایران به فردا ، موجب شد كه آنها مجبور شوند فقط سخنان نماینده آمریكا در آژانس را در جایگاه خبرنگاران بشنوند.

'رابرت وود' نماینده آمریكا نیز پس از حضور در جمع خبرنگاران و بیان آنچه كه در جلسه سخنرانی اش در شورای حكام گفته بود مبنی بر ضرورت فراهم شدن زمینه بازدید بازرسان آژانس از پارچین، از خبرنگاران خواست كه سوالات خود را مطرح كنند ولی خبرنگاران رغبتی برای سوال كردن از نماینده آمریكا نداشتند.

نماینده آمریكا پنج بار از خبرنگاران پرسید كه آیا كسی سوالی ندارد، خبرنگاران نیز به هم نگاه كردند و هیچ كس سوالی مطرح نكرد به نحوی كه نماینده آمریكا در آژانس خنده اش گرفت و محل مصاحبه را ترك كرد. خبرنگاران نیز به نماینده آمریكا خندیدند.

رابرت وود نماینده آمریكا در آژانس پس از این اتفاق در بین خبرنگاران می گشت تا كسی با وی مصاحبه كند ولی چون با بی توجهی خبرنگاران مواجه شد ترجیح داد به محل برگزاری جلسه شورای حكام بازگردد.

اروپام 1344





:: برچسب‌ها: لندن , انگلستان , سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: