لباس های ورزشی سلامتی ورزشكاران را تهدید می كند
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا به نقل از شبكه الجزیره ورزشی، دفتر اروپایی سازمان حمایت از مصرف كنندگان در بیانیه ای هشدار دهنده اعلام كرده است: این لباس ها علاوه بر ورزشكاران ، سلامتی هواداران را نیز تهدید می كند زیرا برخی تماشاگران و هواداران تیم ها برای بدست آوردن پیراهن تیم خود حاضرند تا 90 یورو بپردازند.

دفتر اروپایی سازمان حمایت از مصرف كنندگان اعلام كرده است: نتایج آزمایش ها روی لباس های 9 تیم شركت كننده در جام ملت های اروپا 2012 نشان داده است كه ماده سنگین سرب در پیراهن های شش تیم اسپانیا، آلمان، اوكراین، روسیه، ایتالیا و فرانسه مشاهده شده است.

این سازمان تاكید كرده است: سطح سرب موجود در پیراهن های اسپانیا و آلمان از میزان قانونی آن برای كودكان بیشتر است.

در این میان سازمان حمایت از مصرف كنندگان بلژیك كه یكی از اعضای دفتر اروپایی سازمان حمایت از مصرف كنندگان است، خود را از دایره این هشدار خارج ساخته است.

'جان فیلیپ دوكار' سخنگوی سازمان حمایت از مصرف كنندگان بلژیك در این باره در گفت و گو با خبرگزاری 'فرانس پرس' گفت: پرونده های مربوط به مواد سمی همیشه از حساسیت خاصی برخوردار است و نباید این مساله را زیاد بزرگ كرد زیرا هنوز هیچ عمل خلاف قانون و یا رسوایی انجام نشده است، هرچند كه در صورت ضرورت باید نسبت به سلامتی كودكان و افراد حساس هشدار داد.

632





:: برچسب‌ها: آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: