23 هزار میلیارد ریال برای صرفه جویی در مصرف آب در بخش كشاورزی اختصاص یافت
نوشته شده توسط : boudika

' مجید خشنود ' روز سه شنبه در نشست ستاد توسعه بخش كشاورزی آذربایجان شرقی در تبریز، اعتبار اختصاص یافته برای این منظور در سال گذشته را 11 هزار میلیارد ریال اعلام كرد.

وی با اشاره به اینكه اعتبار طرح های توسعه بخش كشاورزی در اختیار ستاد اجرایی استان قرار گرفته است، گفت: تصمیم گیری در خصوص چگونگی استفاده از این اعتبار بر عهده این ستاد است و می تواند اختیار بیشتری به كارگروه های شهرستانها واگذار كند.

خشنود بر استفاده مناسب از این تسهیلات كه از صندوق توسعه ملی تامین می شود تاكید كرد و گفت: در كنار طرح های بهینه سازی مصرف آب می توان برای مكانیزه كردن بخش تولید و ایجاد صنایع تبدیلی از این تسهیلات استفاده كرد.

وی اصلاح و نوسازی باغات را یكی از مجراهای استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی عنوان كرد و گفت: با حذف باغات كم بازده، راندمان تولید به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

خشنود فرایند فعالیت ستاد توسعه بخش كشاورزی آذربایجان شرقی را منطقی و مبتنی بر مصوبات كشوری دانست.

وی اظهاركرد: باید در خصوص میزان تسهیلات اعطایی توسط بانك كشاورزی، میزان اراضی شناسایی شده توسط منابع طبیعی، میزان آب تخصیص داده شده توسط آب منطقه ای و میزان سازماندهی بیكاران توسط اداره كل تعاون كار و امور اجتماعی در ستاد اجرایی توسعه بخش كشاورزی استان به صورت هفتگی گزارش ارایه شود.

بر اساس این گزارش به منظور نظارت بر فرایند اجرایی تصمیمات ستاد توسعه بخش كشاورزی استان و پاسخگویی به ابهامات احتمالی در خصوص روند اجرای طرح های توسعه یكی از معاونان وزارت جهاد كشاورزی در جلسات استانی این ستادها حضور می یابد.

7232/587/245/ 1539





:: برچسب‌ها: سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: