تلاش یك گروهك معاند برای انتقال ادوات تروریستی به داخل كشور با شكست روبرو شد
نوشته شده توسط : boudika

سردار 'غلام علی كوهكن' روز سه شنبه در گزارشی به خبرگزاری جمهوری اسلامی مركز سیستان و بلوچستان افزود : ماموران ناجا با كنترل دقیق نوار مرزی راه ورود عده ای از افراد متجاوز و مسلح كه از ارتفاعات سخت گذر وارد حریم امنیتی مرز شده بودند، سد كرده و به مقابله با آنان پرداختند.

وی بیان داشت : در این عملیات با قلع و قمع اشرار و پاكسازی محل درگیری مقدار 25 كیلوگرم مواد منفجره، تعدادی تجهیزات انفجاری از قبیل چاشنی های فتیله ای و الكترونیكی ، دستگاه های ریموت كنترل و تجهیزات مخابراتی به همراه سلاح و مهمات كشف و ضبط شد.

كوهكن اظهار داشت: دستگاه های فیلمبرداری و عكاسی،اوراق شناسایی، دارو و پول نقد از دیگر كشفیات مرزبانان سیستان و بلوچستان از نیروهای معاند نظام جمهوری اسلامی بوده است.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان بدون اشاره به زمان دقیق این درگیری و تلفات یا دستگیر شدگان احتمالی، گفت: ضریب امنیتی و كنترل مرزهای كشورمان بویژه در این استان با هوشیاری و تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی به شدت افزایش یافته و هر گونه تعرض به آن ، هزینه و خسارت سنگینی برای متجاوز در پی خواهد داشت.

سردار كوهكن اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاكنون یگان های مرزی و دریایی سیستان و بلوچستان علاوه بر كشف حدود 12 تن مواد مخدر و 26 قبضه انواع سلاح، چهار هزار و 735 نفر متجاوز مرزی را نیز دستگیر كردند.

2729 ** 1917





:: برچسب‌ها: آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: