كتاب 'رسانه مصلح' حاوی اندیشه های رییس جمهوری درباره رسانه منتشر شد
نوشته شده توسط : boudika

'محمد شیخان ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهار داشت: این كتاب می تواند منشوری مناسب برای حركت رسانه ها و اصحاب رسانه در مسیر حقیقت و آزادی باشد.

وی با بیان اینكه این كتاب دارای 125 صفحه و 9 فصل است افزود: ' اهمیت اطلاع رسانی' ، 'ارتباطات و رسانه ملی' ، 'نقش رسانه در استقرار عدالت و تعامل انسانی' و 'جایگاه و رسالت رسانه و خبرنگار'

از جمله فصول این كتاب است.

شیخان ادامه داد: 'انسان ،رسانه ،خبر و قانون'، 'انسان، آموزش،رسانه و اقتصاد'،'ضرورت و انتظارات و قدرشناسی از جامعه رسانه ای'، 'دولت در رسانه ' و 'استكبار و رسانه' از دیگر فصول این كتاب هستند.

سرپرست مركز ارتباطات ریاست جمهوری انتشار این كتاب را در آستانه روز خبرنگار ، هدیه ای ماندگار و معنوی به اصحاب رسانه كشورمان دانست.

شیخان افزود: این كتاب فردا در مراسم دیدار رییس جمهور با خبرنگاران به خبرنگارانی كه در این نشست حضور خواهند داشت، اهدا می شود و سایر خبرنگاران هم می توانند از طریق نشر 'جمهور' این كتاب را دریافت كنند.

این كتاب با پیش گفتاری از محمد شیخان و مقدمه سیدحمید مولانا استاد علوم ارتباطات انتشار یافته است.

شیخان ضمن تبریك هفدهم مرداد ماه ، روز خبرنگار به تمام فعالان عرصه خبر در سراسر كشور، یاد و خاطره شهدا و جان باختگان عرصه اطلاع رسانی كشور را كه در مسیر تحقق آرمانها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش كردند، گرامی داشت.

سرپرست مركز ارتباطات ریاست جمهوری در ادامه گفت: خبرنگاران باید چشمان زیبا و زبانی صادق در عرصه اطلاع رسانی باشند و در ترویج سخن حق و رواج عشق، برادری و عدالت طلبی در جامعه بكوشند.

شیخان، فعالان عرصه اطلاع رسانی را حافظان مرزهای اندیشه و فكر دانست كه در برابر رسانه های استكباری كه با سلاح جهل، تزویر و دروغ به فریب افكار عمومی می پردازند، ایستاده اند.

وی افزود: خبرنگاری و اطلاع رسانی به همان اندازه كه دشوار، حساس و پرمشقت است به همان اندازه هم ارزشمند است به شرطی كه خبرنگار و رسانه بتواند حقیقت را بیان نماید.

سیام **9171**1478





:: برچسب‌ها: گل , شب , تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: