قیمت برخی اقلام خوراكی با همراهی دولت و مجلس كاهش یافت
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'عبدالرضا مصری' نماینده مردم كرمانشاه در مجلس شورای اسلامی روز یكشنبه در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران با بیان این كه اولین دغدغه مردم مبنی بر مهار گرانی بطور نسبی برطرف شده است، افزود: مجلس شورای اسلامی آماده هرگونه همكاری برای حل مشكلات مردم در قالب طرح و لایحه از سوی هر سازمانی برای برون رفت از مسایل جاری كشور است.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: بحث دغدغه معیشت محرومین از موارد مورد بررسی در این جلسه با حضور رییس كمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) بود.

وی ادامه داد: طبق گزارش های آقای حسین انواری رییس كمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، خوشبختانه بالغ بر 300 هزار نفر از افراد زیر پوشش این كمیته، فارغ التحصیل شده اند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس اظهار امیدورای كرد درباره اشتغال و خودكفایی خانواده های زیر پوشش كمیته امداد به زودی اقداماتی انجام خواهد شد.

مصری در پایان با تاكید بر اینكه مسایل اصلی كشور هیچ گاه با جنجال و هیاهو حل نمی شود، گفت كه نباید اجازه داد عده ای با تبلیغات و جنجال مانع رسیدگی به مشكلات مردم شوند و در این زمینه مجلس در بعد نظارتی هیچ كوتاهی نخواهد كرد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس همچنین گفت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی به بررسی مقابله با پدیده ریزگردها كه دومین دغدغه مردم به شمار می رود، با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست پرداخته شد.

وی افزود: مجلس به همراه مسوولان محیط زیست برای بهداشت و سلامت مردم در مقابله با ریزگردها تدابیری در نظر گرفته است كه به زودی این دغدغه ملت، مرتفع خواهد شد.

مصری با اشاره به همجواری ایران با كشورهای منطقه گفت: در حال حاضر تیم فنی سازمان حفاظت محیط زیست، تحقیقاتی را برای مهار پدیده مقابله با ریزگردها انجام داده كه قرار است به زودی با اجرای این طرح از افزایش شیوع پدیده ریزگردها كه جزء یكی از مسایل طبیعی نیز است، پیشگیری شود.

وی تاكید كرد: مجلس و سازمان حفاظت محیط زیست، اقدامات و برنامه های مهمی را در حوزه سلامت و بهداشت عموم مردم در نظر گرفته اند.

مصری با اشاره به بودجه هزار میلیارد تومانی اختصاص یافته برای مقابله با پدیده ریزگردها و همچنین جلوگیری از خشك شدن دریاچه ارومیه اظهار داشت: با توجه به توضیحات سازمان حفاظت محیط زیست براساس بودجه در نظر گرفته شده، سه اقدام مهم صورت گرفته و قرار است به زودی این اقدامات به نتیجه برسد.

وی همچنین درباره اقدامات سازمان محیط زیست برای جلوگیری از خشك شدن دریاچه ارومیه گفت: از بعد فنی، برای مهار روند خشك شدن دریاچه ارومیه از سوی سازمان محیط زیست و دولت اقدام گسترده ای صورت گرفته كه نتایج اولیه آن خوب است.

مصری یادآور شد: درباره دریاچه ارومیه دو برنامه در نظر گرفته شده است؛ نخستین برنامه ضربتی به صورت كوتاه مدت است و گام دوم آن كه به صورت بلندمدت در نظر گرفته شده است، حدود سه تا پنج سال طول می كشد تا مسایلی پیرامون خشك شدن دریاچه ارومیه و همچنین مهار ریزگردها صورت گیرد.

سیام** 9250**1572





:: برچسب‌ها: سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: