استكبار جهانی بدنبال انتقام گیری از مقاومت اسلامی در سوریه است
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عزیر اكبریان روز یكشنبه در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی افزود: استكبار جهانی با راه اندازی جنگ احزاب و با پشتیبانی مستقیم آمریكا، رژیم صهیونیستی و كشورهای به اصطلاح اسلامی تركیه، عربستان و قطر و استخدام مزدور از نقاط مختلف دنیا وارد نبرد سرنوشت ساز شده اند.

وی تاكید كرد: متاسفانه بدون توجه به منشور سازمان ملل متحد و به نام دموكراسی، با كمال وقاحت دستور تغییرات در حكومت كشورهای دیگر را صادر می كنند و از تروریسم حمایت می كنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی به سركوب مردمی در بحرین اشاره كرد و گفت: حكام مستبد كشورهای حاشیه خلیج فارس كه بویی از انتخابات و دموكراسی نبرده اند، از حمایت كامل برخوردار هستند و با لشكر كشی به بحرین به كشتار مردم مظلوم این كشور می پردازند؛ هیچ سازمان بین المللی این اقدام را محكوم نمی كند و گوش شنوایی به صدای مردم بحرین نیست.

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم ،تحریم های یكجانبه آمریكا و اتحادیه اروپا علیه ایران را طبلی توخالی توصیف كرد و اظهار داشت: آمریكا و اتحادیه اروپا بنام جلوگیری از دستیابی ملت ایران به فن آوری هسته ای، هر روز برنامه جدید تحریمی اجرا می كنند؛ در حالی كه در طول هشت سال دفاع مقدس ما را از دادن سیم خاردار محروم كردند ولی راه به جایی نبردند و ملت ایثارگر با عزمی راسخ تر تحت زعامت ولی فقیه همه آنها را به زانو در آورد.

اكبریان همچنین در بخش دیگری از سخنرانی خود با بیان اینكه صف های طولانی برای خرید مرغ در شان حكومت اسلامی نیست، خواستار برخورد جدی با مسببین گران شدن مرغ شد.

وی آمادگی مجلس جهت همكاری با دولت برای مقابله با بیكاری، تورم و گرانی را اعلام كرد و افزود: از دولت می خواهم تدابیری درست را در سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی اتخاذ كند.

سیام** 9129**





:: برچسب‌ها: عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: