تویوتا برای 780 هزار خودروی ساخت خود فراخوان داد
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی فرانس پرس ، فراخوان تویوتا برای جمع آوری این خودروهای معیوب در حالی است که این شرکت در سالهای اخیر مجبور به جمع آوری 12 میلیون دستگاه خودروی معیوب به علت نقص فنی از بازارهای بین المللی به خصوص بازار آمریکا شده است .

دستگاه قضایی آمریکا تا کنون شرکت تویوتای ژاپن را به پرداخت 50 میلیون دلار جریمه محکوم کرده است . تویوتا بار دیگر توانسته است در سه ماه نخست 2012 میلادی با پیشی گرفتن بر جنرال موتورز آمریکا به بزرگترین خودرو ساز جهان تبدیل شود . بر این اساس شرکت تویوتا قصد دارد 760 هزار دستگاه خودروهای معیوب آر ای وی 4 تولیدی در سالهای 2006 تا 2010 را از بازار آمریکا جمع آوری کند .

شرکت تویوتا همچنین قصد دارد 18 هزار دستگاه خودروی لکسوس تولیدی سال 2010 را از بازار جمع آوری کند .میزان فروش شرکت تویوتا در شش ماه نخست 2012 میلادی به بیش از 4.97 میلیون دستگاه رسیده است . این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد چشمگیر 34 درصدی روبرو شده است.

میزان فروش شرکت خودرو سازی جنرال موتورز آمریکا نیز در شش ماه نخست امسال به 4.67 میلیون دستگاه و شرکت فولکس واگن آلمان نیز به بیش از 4.45 میلیون دستگاه رسیده است . وقوع زلزله و سونامی بی سابقه و سیل در تایلند و همچنین افزایش ارزش ین طی دو سال گذشته موجب شد تا میزان تولید و فروش تویوتا به شدت کاهش یابد.





:: برچسب‌ها: جزیره , حیوانات , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 فروردين 0 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: