تولیدات صنعتی آمریکا کاهش یافت
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ ، کاهش تولیدات صنعتی آمریکا طی ماه جولای غیر منتظره بوده است .

بر اساس این گزارش موسسه مدیریت عرضه آمریکا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد شاخص تولیدات صنعتی این کشور در ماه جولای به کمتر از 49.8 واحد رسیده است. این رقم در ماه ژوئن نیز به کمتر از 49.7 واحد رسیده بود .

کارشناسان اقتصادی پیش از این شاخص 50.2 واحدی را برای تولیدات صنعتی آمریکا در ماه جولای پیش بینی کرده بودند . بحران مالی و بدهی منطقه یورو فشار زیادی را بر تولیدات صنعتی آمریکا طی ماههای اخیر وارد کرده است . کاهش رشد اقتصادی کشورهای در حال توسعه و نو ظهور نیز موجب کاهش تقاضای صادراتی کالاهای صنعتی آمریکا شده است .

موسسه تحقیقات اقتصادی ای دی پی نیز اعلام کرد بخش خصوصی آمریکا طی ماه جولای 163 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است . این رقم در ماه ژوئن نیز به بیش از 172 هزار فرصت شغلی رسیده بود . پیش از این چین و کره جنوبی نیز از کاهش چشمگیر تولیدات صنعتی خود در ماه جولای خبر داده بودند .

افت تولیدات صنعتی چین به نگرانیهای بین المللی نسبت به وضعیت اقتصادی جهان دامن زده است . شاخص تولیدات صنعتی چین در ماه جولای به کمتر از 50.1 واحد رسیده است که این پایین ترین رقم در هشت ماه اخیر به شمار می رود . این شاخص در ماه ژوئن نیز به 50.2 واحد رسیده است .

موسسه مالی اچ اس بی سی نیز در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد شاخص مدیریت خرید در اقتصاد چین طی ماه جولای به بیش از 49.3 واحد رسیده است که این بالاترین رقم از ماه فوریه به شمار می رود . البته این شاخص برای نهمین ماه متوالی به کمتر از 50 واحد رسیده است . بر این اساس تولیدات صنعتی کره جنوبی نیز طی ماه جولای به پایین ترین حد خود در هفت ماه اخیر رسیده است .





:: برچسب‌ها: بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 1 فروردين 0 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: