قدرت های جهانی با حمایت از افراط گرایی در میان ملل اسلامی سعی در اختلاف افكنی دارند
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش روز سه شنبه اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی،'علی لاریجانی' در دیدار سفیر اندونزی در تهران، با اشاره به اهمیت توسعه و گسترش روابط جمهوری اسلامی ایران و اندونزی به عنوان دو كشور مهم اسلامی در آسیا گفت: مجلس شورای اسلامی از هرگونه اقدامی در جهت تقویت و تعمیق روابط سیاسی، اقتصادی،‌ فرهنگی و به ویژه روابط پارلمانی فیمابین استقبال و حمایت می‌كند.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاكید بر وجود ظرفیت‌های فراوان در عرصه‌های مختلف تجاری و بازرگانی میان دو كشور افزود: زمینه‌های زیادی در بخش توریسم و گردشگری وجود دارد كه باید با سرمایه‌گذاری و ورود بخش‌ خصوصی در این عرصه‌ها زمینه ارتقای روابط فرهنگی و اقتصادی فیمابین جمهوری اسلامی ایران و اندونزی فراهم شود.

در ادامه این دیدار 'دیان ویر نجوریت' سفیر اندونزی در تهران با ابراز خرسندی از ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران گفت: سیاست دولت اندونزی به توسعه و گسترش روابط اقتصادی، سیاسی و بازرگانی با جمهوری اسلامی ایران است.

وی بر ضرورت شناخت هر چه بیشتر مردم مسلمان دو كشور از یكدیگر تاكید كرد و افزود: ظرفیت‌های خوبی در بخش منابع طبیعی و گردشگری در اندونزی وجود دارد كه می‌توان با تسهیل تبادلات فرهنگی و اقتصادی زمینه بهره‌گیری از آنها را در راستای تحكیم همكاری‌های دو كشور فراهم كرد.

سفیر اندونزی در تهران ایجاد خط مستقیم هوایی بین تهران و جاكارتا را برای تسهیل در روابط دو كشور لازم دانست.

سیام/9121*





:: برچسب‌ها: پرنده ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: