سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی كشتار مسلمانان میانمار را محكوم كرد
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش گروه اخبار شب ایرنا به نقل ازاداره كل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،در این بیانیه آمده است :‌مسلمانان كشور میانمار طی دهه های اخیر در معرض انواع و اقسام تضییقات از جمله آزار،شگنجه،نسل كشی و آوارگی قرارگرفته اند،كشتار اخیرمسلمانان میانمار( روهینگیا) نیز درادامه همان رفتارهای گذشته به ویژه از سوی جریان های افراطی می باشد.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان یك نهاد فرهنگی بین المللی كشتار اخیر را محكوم نموده و از كلیه كشورهای اسلامی،سازمان ها،مجامع بین المللی به ویژه سازمان كنفرانس اسلامی و تمامی كسانی كه به حفظ حریم و كرامت انسانی می اندیشند، می خواهد كه با پی گیری فعالانه و مجدانه در صحنه های بین المللی مانع از ادامه این نوع نسل كشی ها و خشونت های غیرانسانی شوند كه متاسفانه در سكوت توام با رضایت دولت میانمار انجام می گیرد.

امروزه مسلمانان روهینگیا از مظلوم ترین اقلیت های مذهبی درجهان می باشند كه همواره مورد ظلم و تعدی واقع شده اند. بی توجهی دولت ها و مجامع اسلامی سبب تداوم این كشتارها علیه مسلمانان شده است.این انسان های تحت ستم نه تنها از حق برخورداری از زمین،تحصیل و خدمات عمومی محروم اند، بلكه با اعمال خشونت ها از ابتدایی ترین و اصلی ترین حق بشری یعنی حق حیات نیز بی بهره شده و روز به روز برتعداد كشته شدگان، مفقودین و بی خانمان های آنها افزوده می شود.

درپایان این بیانیه آمده است :‌امروزه برمسلمانان است كه فریاد رسای یاللمسلمین برآورند و برمدعیان حقوق بشر است كه برظلم ، ستم و بیداد برمسلمانان، سكوت مرگ آور پیشه نكنند.برتمامی انسان هاست كه با فریادی رسا نسبت به خاتمه این ظلم اقدام كنند.

**1536**





:: برچسب‌ها: غروب , ایتالیا , نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: