امروز به مقاومت فكری برای حفظ ارزش ها نیاز داریم (2)
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا از بیروت، دبیركل حزب الله لبنان عصر چهارشنبه طی سخنانی در مراسم فارغ التحصیلی فرزندان شهدا در موسسه شهید در ضاحیه جنوبی بیروت، گفت: ایمان به خدا به ما قدرت فداكاری و ایثار داد و در ما امید به پیروزی و صبر را با وجود كثرت دشمنان و كمی دوستان زنده كرد.

وی افزود: قصه های واقعی كه در جنگ سی وسه روزه بر شهیدان مقاومت گذشت، باید برای مردم بازگو شود چراكه كارهای آنان، خود یكی از معجزه های بشریت به شمار می رود.

سید نصرالله گفت: كسی كه جنگ نرم را اداره می كند، به دنبال این رفته كه راز قدرت ما را بیابد چرا كه آنها می دانند كه توانایی حمله به سرزمین ما را ندارند؛ بنابر این به دنبال هجوم به عقل ها و افكار و فرهنگ ما هستند.

وی اظهار داشت: امروز می شنویم كه دشمنان نسبت به رسیدن سلاح شیمیایی به حزب الله هشدار می دهند؛ دلیل این امر چیست؟ آیا واقعا این جنجال ها بر سر مهمات است؟

دبیر كل حزب الله گفت: آنها از سیستم فكری ما می ترسند و در راستای مقابله با این سیستم تلاش می كنند، چرا كه اگر ارزش های ما از میان برود، دیگر سلاح و مهمات هیچ ارزشی برایمان نخواهد داشت.

سید نصرالله اظهار داشت: رسانه ها و شبكه های ماهواره ای زیادی وجود دارند كه در راستای سبك شمردن ارزش های مقاومت و شهادت تلاش می كنند و می خواهند كه اندیشه ها، ارزش ها و مقدساتی را كه به آن ایمان داریم، از میان ببرند.

وی افزود: امروز باید شبكه های ماهواره ای را مورد ملامت و سرزنش قرار داد؛ شبكه هایی كه سعی می كنند، ملت ها را تنها به زندگی مادی و لقمه عیش سرگرم كنند.

نصرالله تأكید كرد: این شبكه ها در راستای گسترش مواد مخدر و نمایش فیلم های اباحی و ناپسند و سیطره بر ارزش های اخلاقی ملت ها، فعالیت می كنند.

دبیركل حزب الله ادامه داد: در جریان جنگ 33 روزه سال 2006 تمام دنیا مقابل ما صف آرایی كردند، اما امروز روسیه و چین دوشادوش ما ایستاده اند.

وی گفت: در جنگ 33 روزه حتی روسیه و چین و شورای امنیت، كشورهای گروه هشت و اعضا گروه بیست، مقاومت لبنان را محكوم كردند و مسوولیت این جنگ را بر دوش آن دانستند.

دبیر كل حزب الله گفت: آنها بر عدوانی كه هدفش از میان بردن مقاومت بود، سرپوش گذاشتند و وضع به جایی رسید كه برخی فكر كردند كه مقاومت نفس های آخر خود را می كشد اما اكنون معركه و شرایط داخلی، منطقه ای و بین المللی متفاوت از جنگ 33 روزه است و نمی تواند با آن مقایسه شود.

سید نصرالله با تاكید بر اینكه منطقه در شرایط بسیار سخت و مشكلی به سر می برد، اظهار داشت: با ایمان به خدا و قیامت و ایمان به وعده الهی توانایی صبر و ثابت قدمی را می یابیم و باید دانست كه حیات مقاومت در سختی ها بوده و با سختی ها مقابله می كند.

وی با اشاره به اینكه 'امروز لااقل لبنان از بسیاری از شهرهای امریكا امن تر است.'، افزود: آنها همراه با پیروزی انقلاب اسلامی و پیدایش مقاومت در منطقه، اقدام به جست وجوی تحولات و فشارها و تحریم های زیادی را متوجه ایران كردند.

دبیركل حزب الله گفت: جنگ نرمی كه علیه ما به راه افتاده بعد از جنگ 33 روزه گسترده تر شد و آنها به دنبال ایجاد شك و از میان بردن اعتقادات و مقدسات ما هستند.

سید نصرالله گفت: آشوب هایی كه در لبنان در جریان است، از سوی عوامل حقیر آمریكایی است؛ آنها می خواهند كه ما در جهان عرب و اسلام به دنبال لقمه نانی باشیم تا در نهایت محیط اجتماعی مان نابود شود.

خاورم**2024**2023**1030**1368**





:: برچسب‌ها: سبز , آلمان , باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: