وزارت بهداشت پیگیر اختصاص شش هزار میلیارد تومان از بودجه هدفمندی به نظام سلامت است
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، ' سید رمضان محسن پور' افزود: تركیب كمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم بسیار خوب است و 38 نماینده در این حوزه تخصص دارند یا رییس شبكه، معاون یا رییس دانشگاه های علوم پزشكی بوده و مطابق با دوره قبل در این دوره نیز دو وزیر سابق بهداشت عضو كمیسیون هستند كه این امر به تسهیل كارها كمك می كند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه نظم خاصی به برنامه های كمیسیون داده شده است چه در وقت گذاری چه در تشكیل كمیته ها و ما به عنوان وزارت بهداشت هم آمادگی خود را برای ارائه كمك های مختلف به كمیسیون اعلام كرده ایم.

محسن پور گفت : در همین هفته سه برنامه در دستور كار مجلس و كمیسیون مربوطه بوده كه یكی از آنها اقدام در جهت تبلیغات سوئی است كه برای كالاهای خوراكی ، بهداشتی و درمانی از مراجع غیرموثق انجام می شود و طرحی به صورت ماده واحده به صحن علنی می رود.

محسن پور اضافه كرد : همانطور كه می دانید 42 بند از برنامه پنجم توسعه كشور نیز مربوط به وزارت بهداشت است كه غیر از ما وزارتخانه های دیگر هم مسئول اجرای آن هستند، مسائلی نظیر رفاه و بیمه سلامت نیز این هفته مورد توجه كمیسیون قرار دارد.

اجتمام**9105** 1568





:: برچسب‌ها: آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: