مربی سابق تیم ملی از مسوولان كشتی مازندران انتقاد كرد
نوشته شده توسط : boudika

' محمود اسماعیل پور ' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : متاسفانه مسوولان هیات كشتی مازندران از حضورم در كادر فنی تیم ملی حمایت نكردند و بركناری ام از جمع مربیان تیم ملی موجب برانگیخته شدن هیچ واكنشی از طرف آنان نشد.

وی بیان داشت : علاقه مندان كشتی مازندران می دانند كه برخی از كشتی گیران تیم اعزامی به المپیك لندن را از كودكی پرورش دادم و تلاش های فراوانی برای آنان انجام دادم اما متاسفانه اخیرا عده ای با بی انصافی ، آنان را از شاگردان من نمی دانند و این گونه می خواهند كنار گذاشته شدن من از تیم ملی را توجیه كنند.

مربی سازنده كشتی مازندران گفت : علاوه بر هیات كشتی مازندران ، عده ای در شهر جویبار نیز از بركناری ام از تیم ملی خوشحالند كه هیچ پاسخی برای این افراد ندارم.

وی افزود : از واكنش های احتمالی به این اظهار نظرها هراسی ندارم ، اما معتقدم كشتی مازندران برای تدوام موفقیت ها ، نیازمند افرادی عاشق و دلسوز است كه به طور واقعی خواهان پیشرفت این ورزش باشند نه آن كه در ظاهر خود را علاقه مند به كشتی معرفی كنند.

اسماعیل پور از برخی از شاگردانش هم گلایه كرد و گفت : این كشتی گیران كه من از كودكی آنان را وارد كشتی كردم و راه و چاه كشتی را به آنها نشان دادم ، اكنون كه به مدارج بالای این رشته رسیده اند ، گذشته خود را فراموش كردند و حضورم در كنار كشتی گیران تیم ملی را عامل نتیجه نگرفتن تیم اعلام می كنند.

مربی سابق تیم ملی كشتی آزاد ایران افزود : حرف های ناگفته فراوانی دارم كه به دلیل علاقه فراوان به تیم ملی و جلوگیری از بروز حاشیه ، بیان آن را به بعد از مسابقات المپیك لندن موكول می كنم.

اسماعیل پور برای كشتی گیران تیم ملی آرزوی موفقیت كرد و گفت : كشتی گیران مازندانی دارای توانمندی های فراوانی هستند كه امیدوارم با كسب مدال از این رقابت های معتبر به كشور بازگردند.ك/3

7331/1654





:: برچسب‌ها: استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: